W dniu 20.12.2019r. zaktualizowano system do wersji v1.3.0
Nowa wersja systemu wprowadza następujące zmiany:
- zmiana dotychczasowego parametru „siły podobieństwa tekstu”,
- wprowadzenie nowego parametru „Poziom podobieństwa” (zachęcamy do zapoznania się z funkcjonowaniem parametru na stronach Centrum Pomocy),
- oznaczanie możliwych cytowań lub kopii w tekście pracy (opis cytowań znajduje się tutaj),
- wprowadzenie eksportu listy użytkowników (szczegóły tutaj),
- poprawki wyglądu i budowy wydruku raportu pdf,
- dodanie sekcji „Uwagi” do wydruków raportu pdf,
- naprawienie błędu występującego przy anulowaniu pobierania raportu pdf,
- uzupełnienie wersji anglojęzycznej,
- naprawienie funkcjonowania przycisku [Wróć] w przypadku uprzedniego przefiltrowania listy badań lub użytkowników,
- alfabetyczne sortowanie instytucji w wyborze kontekstu podczas logowania użytkownika,
- dodanie komunikatu błędu dla wykorzystanego linku aktywacyjnego,
- dodanie spinera w module Statystyk przy przeładowaniu danych,
- inne drobne poprawki frontend.
Prosimy pamiętać, aby odświeżyć okno przeglądarki po aktualizacji systemu (zalecamy naciśnięcie klawiszy klawiatury CTRL+F5 lub dla CMD+R).